איך לשווק את עצמי נכון ברשת החברתית כשאני מחפש זוגיות

איך לשווק את עצמי נכון ברשת החברתית כשאני מחפש זוגיות

כללי

במסגרת מיזם ההכרויות שלנו שאותו אנחנו מנהלות כבר מ2012 הבנו שבדיקת הפרופיל האישי ברשתות היא כמעט מאסט אצל רוב האנשים שמגיעים אלינו.
השיווק שלנו חשוב בכל כך הרבה היבטים, שאחדים, אותן אנו יכולות למנות כאן, הם למשל: מה קורה כשאני מגיש מועמדות לעבודה והמעסיקים הפוטנציאליים שלי הולכים לפייסבוק לבדוק מי אני ומה אני עושה בחיי הפרטיים, ומה ימצא עלי מי שנתתי לו באתר היכרויות את שמי ו/או את מספר הטלפון שלי כאשר יבדוק עלי מעט בפייסבוק.
הרי חיפוש פשוט של שם וטלפון בגוגל ובפייסבוק יניב עלינו תוצאות כאלו ואחרות. לא מאמינים? הקלידו את הטלפון שלכם בגוגל או פייסבוק ואולי תמצאו כמה דברים מעניינים 🙂
לא צריך להיות סוכן מוסד כדי לערוך בדיקת רקע פשוטה על הבעל המיועד שלנו, ולמרות שזה "קצת" 'האח הגדול' בואו ונודה שיש בזה מן המבורך, הרי לא חסרים פרופילים מזויפים למשל.
אז על מה חשוב להקפיד בפרופיל האישי שלנו כשאנחנו מחפשים זוגיות?
1. איך הצד השני יידע שאני רווק/ה?
אם ראיתי בפרופיל שלך תמונה בה את מחובקת אם מישהו, כנראה שמיד אסיק שאת בזוגיות ואעבור הלאה. מאוד יכול להיות שזה בכלל ידיד או בן משפחה, אבל בעידן הדיגיטלי למי יש זמן לבדוק אם זה נכון או לא. אנחנו חיים בעידן של 'כאן ועכשיו' ולכן חשוב לערוך את הפרופיל שלנו בצורה נכונה שתואמת את מי שאנחנו ואת המטרות שלנו.
לצורך הדוגמה, אנחנו ממליצות להחיל הגדרת פרטיות גבוהה באלבומים ובתמונות שיכולים להשתמע לשני פנים,. מצד שני, כדאי מאוד להשאיר תמונות אחרות, ברורות יותר, בהגדרת פרטיות נמוכה, אותן כולם יכולים לראות, כמו למשל תמונות ממפגש עם חברות .

2. איזו תמונת פרופיל כדאי לשים? שחור לבן, של הכלב שלי, של הפנים, עם בגד ים או של האחיינית?
זו שאלה מצוינת בהיבט של הנושא עליו אנחנו מדברים. הרבה נשים וגם גברים בטוחים שהם ימצאו זוגיות אם בהכרח הם ילבשו בתמונה כמה שפחות בגדים. כשזו תמונה מהים, ניחא, אבל אם 'במקרה' הצטלמת בבית עם ביקיני ודווקא זו התמונה שבחרת לשים בתמונת הפרופיל, זה כבר שיווק עם מסרים שסותרים זוגיות.
ובכלל לא מומלץ לשים תמונות בשחור לבן, תמונות מסטודיו, להסתתר מאחורי משקפי שמש, תמונות ברזולוציה נמוכה , תמונות לא מחמיאות , סלפי או תמונות עם ילדים כשאין לך ילדים.
תמונות טובות הן תמונות צבעוניות, עם תאורה מחמיאה, בסביבה טבעית.

3. איזה סוג של פוסטים להעלות? למה צריך לשים לב?

לא מעט אנשים מעלים פוסטים בצורה תדירה מידי כדי למשוך או כדי לקבל תשומת לב. בפועל מה שקורה הוא ההפך המוחלט. העלאה תדירה מידי של פוסטים, וכנראה שכולנו חוטאים בזה, נתפסת כאקט של נואשות והתחננות לתשומת לב.
רצוי שהפוסטים שאנחנו מעלים, בדיוק כמו התמונות שלנו, ישקפו אותנו ואת מי שאנחנו, ועליהם, כמו על התמונות שלנו לא להיות מאומצים מידי. ניסיונות לא כנים ומאולצים לפוסטים מתחכמים סתם יכניסו אתכם לעמוד של "כשאבא ואמא בני דודים".

4. האם זה טוב שהפרופיל שלי פתוח רק לחברים?
אם את רווקה או אם אתה רווק ואתם רוצים להכיר יותר אנשים, אז ברגע שהפרופיל פתוח וחשוף רק לחברים, מן הסתם, היכולת של אנשים אחרים לראות את הפרופיל שלכם פוחתת או כלל לא קיימת (תלוי בהגדרות הפרופיל).

5. האם אני צריכה להגיב לכל תגובה שמגיבים לי?
צריך לשקול כל מקרה לגופו. יש תגובות שמצריכות התייחסות וראוי להשיב להן ויש לא מעט כאלו מיותרות.
ככלל, כדאי להימנע מלהיכנס לויכוחים אישיים או פוליטיים – לא עם חברים ולא עם אף אחד אחר. היום ניתן בלחיצת כפתור לצלם את המסך ואי אפשר לדעת איפה התגובות האלו או הויכוח עוד עלולים להתפרסם. אנחנו לא באמת יודעים מי יושב מאחורי המקלדת ומה המטרות שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *